Több alkalommal beszéltem telefonon egy HR vezetővel, aki a korábbi munkahelyén nem tudta meggyőzni a vezetést, hogy próbálják ki szolgáltatásunkat, mert drágának ítélték.
Igaz, hónapokon át hirdettek több platformon is havi 500 – 600 ezer Ft-ért minimális eredménnyel, de eznem zavarta őket, betudták annak, hogy ez a helyzet, nincs munkaerő.
A szóban forgó HR vezető néhány hete munkahelyet váltott.
Pozíciójában az első perctől bizonyítania kell, mégpedig azzal, hogy március végéig felvesz 130 fizikai munkatársat. Szép kihívás, teher alatt nő a pálma.
Alig vette át a stafétát, máris hívott, hogy:
– „NA MOST SEGÍTSETEK! Van keretem a toborzásra, viszont nincs egy perc vesztegetni való időm sem.”
– Rajtunk nem múlik – mondtam. 🙂
Egy napon belül elfogadták a jogászaik a szerződést, aláírtuk, a kampánymenedzser kollégáim szintén egy napon belül elkészítették a kampányterveket, melyekre tegnap csak így reagált:
„NAGYON JÓ, IMÁDOM!”
Ma már élesben fut a kampány, és máris érkeznek a jelentkezők.
Nincs kétségem afelől, hogy megtaláljuk azt az embertömeget, akik szívesen jelentkeznek az állásra és szakmailag is megfelelnek az elvárásoknak. Nem lesz könnyű, de megoldjuk.
Újfajta szűrési módszerünknek köszönhetően csak azok a jelentkezők tudnak majd végigmenni a jelentkezési folyamaton, akik megfelelnek az elvárásoknak.
Ezt jól átgondolt kérdésekkel oldjuk meg.
Akinek a válasza eltér az elvárttól, annak megköszönjük az érdeklődését, de nem engedjük tovább a jelentkezési folyamatban.
Aki a feladat ellátása szempontjából megfelelő válaszokat ad, az bekerül a rendszerbe.
A vállalat HR-esei sokat dolgoznak majd az elkövetkezendő hetekben, tele lesz csoportos interjúkkal a naptáruk és a beléptetés is komoly szervezést igényel ekkora létszámnál.
A lényeg, hogy meg fogjuk oldani. Együtt, minden tudásunkat és tapasztalatunkat bevetve.
Önnek is van a tarsolyában olyan toborzó, akire bizton számíthat?
Ha a válasza nem egyértelmű igen, akkor érdemes lenne beszélnünk!
Kattintson az alábbi gombra, és foglaljon időpontot egy rövid online konzultációra, ahol elmondom Önnek az együttműködés részleteit és megosztom a képernyőm, hogy megmutassak néhány hasonló kampányt „belülről”.