onlinetoborzás.hu

MUNKATÁRSAT KERES "TEGNAPRA"
KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL?
JÓ HELYEN JÁR!

Akiknek már “nagyon szorít a cipő”, akiknél már a működést kockáztatja a betöltetlen pozíciók nagy száma, azok félreteszik fenntartásaikat, és felkeresnek bennünket. így jutott el hozzánk a borsodi Megyaszó általános iskolájának igazgatójától, szolnoki gimnáziumon át kaposvári kórház HR vezetőjéig több olyan intézményi kérés, amikor a működést veszélyeztető munkaerőhiányból kellett visszafordulni és több kolléga felvételét megoldva stabilizálni a feladatellátást. 

Ha nehézséget okoz az utánpótlás, ha a régi toborzási módszerek már nem hatékonyak, nyitni kell új megoldások felé.

Ha hónapok óta betöltetlen egy pozíció, akkor az rosszul van meghirdetve vagy szűk keresztmetszetek vannak a jelentkezési folyamatban. Ilyenkor elkerülhetetlen a színvonal romlása, amit aztán az intézményvezetőn kérnek számon.

Nem érdemes megvárni, hogy égjen a ház! 

Legutóbb egy nyírségi református szeretetotthonnak segítettünk, ahová 30 nap alatt 200 ápoló jelentkezőt vittünk, akik közül 5 főt azonnal fel is vettek.

Az intézményvezető Úr – aki egy nagyszerű református lelkész – így nyilatkozott az együttműködésünkről:


„Korábban csak egy szűk kört értünk el a leendő munkavállalók megtalálása kapcsán, ezért fontos volt a toborzást egy olyan csapat kezébe adni, aki ért ehhez.

Ismerősi ajánlás alapján találtam meg az onlinetoborzas.hu-t és adtam a kezükbe Gáboréknak ezt a szükségünket.

Annyi jelentkező jött, hogy alig bírtuk feldolgozni. Eddig nem ez volt a tapasztalatunk, el sem hittem, hogy ez valóban lehetséges.

A „ritka mint a fehérholló” állapothoz képest, a „nem győzünk válogatni a jelentkezők közül, annyi van” állapotba kerültünk. Óriási volt a különbség.

Sokkal minőségibb, szakmaibb réteget értünk el, mint korábban.

Nagyon örülök ennek a szakmai találkozásnak, nagyon sokat segített ez nekünk. Örömmel ajánlom bárkinek, aki munkavállaló keresésben van. Bátran nyúljon hozzá ehhez az online módszerhez, kerresse az onlinetoborzas.hu-t, mert minden váradalmat túl tud teljesíteni.’

Hogy egy innovatív, mindenki életét megkönnyítő toborzási rendszer használata nem annyi, mint feladni egy hirdetést egy állásportálon, ez tény. De, ha megoldja a problémát megéri, sőt kizárólag ilyenért érdemes csak fizetni.

Töltse fel üres álláshelyeit velünk
három egyszerű lépésben:

1. Kapcsolatfelvétel

Foglaljon időpontot online konzultációra, ahol én (Nagy Gábor) vezető tanácsadó egy meet keretein belül bemutatom az online toborzás módszerét és tájékoztatom Önt az együttműködés lehetőségeiről!

2. Kivitelezés

A szerződéskötés után Ön kitölt számunkra egy 23 kérdéses kérdőívet, amiből mi hajszál pontosan tudni fogjuk milyen az ideális munkatárs az Ön cége számára. Ez alapján szakértő csapatunk összeállítja a kampánytervet és elküldi Önnek jóváhagyásra.

3. Kampány

Teljesen egyedi kampányt alakítunk ki annak érdekében, hogy a legrelevánsabb embereket szólítsuk meg velük és keltsük fel bennük az érdeklődést az állás iránt. Egyaránt tesztelünk statikus és video hirdetéseket is különböző platformokon, különböző grafikai elemekkel és kommunikációs horgokkal. Amelyik médiafelület, szöveg és képvilág a legtöbb és legjobb minőségű jelentkezői állományt generálja, azt futtatjuk a későbbiekben. Minden más, gyengébben teljesítő hirdetést lekapcsolunk, ezzel optimalizálva a hirdetési költségeket.

Tudom, hogy Ön is elfoglalt, éppen ezért nem személyes találkozóra invitálom, hanem arra kérem, válasszon a naptárból egy Önnek leginkább megfelelő dátumot és időpontot, amikor online megismerkedhetünk!

A 30 perces meeten kiderül, hogy beilleszthető-e az Önök toborzási folyamataiba a mi rendszerünk, és szeretnénk-e együtt dolgozni.

A megbeszélés végén küldök egy együttműködési tervet, ami segíti a döntéshozatalban, de nem kötelezi Önt semmire.

FOGLALJON IDŐPONTOT! 👉

Válasszon egy Dátumot és egy Időpontot

Név*
E-mail cím*
Cégnév*
Telefonszám*
Milyen pozícióra keres munkatársat?*
Hány munkatársat szeretne felvenni?*
Ki ajánlotta Önnek a szolgáltatásunkat?

Miért más a mi szolgáltatásunk, mint egy Profession hirdetés , CV online munkaerő toborzás, vagy egy Jobline álláshirdetés feladása?

Nálunk nem egy meglévő adatbázishoz kap a Partner hozzáférést, amit már 1000-szer eladtak más cégeknek is.
Mi kifejezetten az Ügyfél álláslehetősége iránt érdeklődő jelölteket toborzunk. Az Önök igényeire szabott marketing kampánnyal friss adatbázist gyűjtünk olyan releváns jelentkezőkből, akik kizárólag az Önök ajánlatára adják le jelentkezésüket.
Pont ezért szolgáltatásunk nem összehasonlítható a fenti szolgáltatók álláshirdetés feladási csomagjaival, ahol számtalan, az adatbázisba jelentkezése óta már elhelyezkedett, Önöknek nem releváns tapasztalattal és szaktudással rendelkező egykori álláskereső elérhetőségét kínálják.

Nálunk az álláshirdetés feladása nem egy tucat hirdetés, hanem egy professzionális marketing rendszer, amit 9 éve fejlesztünk folyamatosan, hogy a lehető legtöbb és legjobb jelöltet tudjuk biztosítani Megbízóinknak.

Ezt mutatom be az online konzultáción.

Olvassa el néhány cikkünket:

SZAKÁPOLÓ ÉS GONDOZÓ TOBORZÁS 2024

Fantasztikus ápoló toborzáson vagyunk túl a Hetey Sándor Református Szeretetotthon megbízásából.30 napos toborzási kampányunkkal 200 jelentkezőt szállítottunk, akik közül többen ma már a bentlakásos otthon lakóinak életét segítik.Az intézményvezető Úr –...

„Hirdetésedet elutasítottuk!”

Ha facebook hirdetésekkel keres új munkatársakat, akkor az elmúlt napokban találkozhatott a címben szereplő figyelmeztetéssel.A facebook hirdetéskezelő rendszerében hónapokkal ezelőtt új szabályokat vezettek be, most ezeknek a betartását ellenőrzik...

ÜLJÖN MELLÉM A DIGITÁLIS HORGÁSZSZÉKRE!

A toborzás olyan mint a horgászat Fiatal koromban sokat horgásztam nagybátyámmal és rengeteget tanultam tőle.A covid alatt ismét elkezdtem pecázni, gondoltam átadom a “tudást” a fiamnak.Ekkor jöttem rá, hogy...

A MESTERSÉGES INTELLIGENCIA HASZNÁLATA A TOBORZÁSBAN

Egyre többen használják a közösségi média felületeket álláshirdetések feladására. Ha gyors eredményt akarunk kékgalléros pozíciók esetében, akkor lokális kampányoknál elsősorban a Facebook és az Instagram (országos kampány esetén esetleg...

Az ilyen visszajelzések éltetnek! 🙂

Ismét egy pozitív visszajelzés várt az e-mailjeim között. Az ilyen Ügyfélvéleményekért érdemes dolgozni: „Sziasztok, Zseniálisak vagytok. 1 éjszaka alatt 74 jelentkező – felülmúlta a várakozásaimat! Elkezdjük feldolgozni az adatokat…...