[et_pb_section admin_label=”section” fullwidth=”on” specialty=”off”][et_pb_fullwidth_post_title admin_label=”Teljes szélességű bejegyzés cím” title=”on” meta=”on” author=”on” date=”on” categories=”on” comments=”on” featured_image=”on” featured_placement=”below” parallax_effect=”on” parallax_method=”on” text_orientation=”left” text_color=”dark” text_background=”off” text_bg_color=”rgba(255,255,255,0.9)” module_bg_color=”rgba(255,255,255,0)” title_all_caps=”off” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”] [/et_pb_fullwidth_post_title][/et_pb_section][et_pb_section admin_label=”Szakasz” fullwidth=”off” specialty=”off”][et_pb_row admin_label=”Sor”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_image admin_label=”Kép” src=”https://mozdulj.hu/wp-content/uploads/2016/06/2016-06-13_15041.png” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” animation=”left” sticky=”off” align=”left” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”] [/et_pb_image][et_pb_text admin_label=”Szöveg” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Ezesetben tényleg nem kis nehézséggel szembesültünk a toborzási munkában. Ugyanis Magyarország egyik legnagyobb salátafeldolgozójába kerestünk egyszerű betanított munkára dolgozókat. A feladat nem ebben volt nehéz. Néhány nehezítő feltétel:

  • A munkakörnyezet 9 Celsius fokos, télen-nyáron
  • Három műszakos munkarend
  • Nem családbarát: gyakran van váratlan túlóra
  • A gyár elhelyezkedése nagyon kiesik a tömegközlekedésből

Mindezek alapján összeállítottuk az Online Toborzási kampányunkat és a futtatás és optimalizálás során 103 jelöltet szállítottunk. A jelöltek mindegyike az előre meghatározott lakhelyen lakott, megfelelő végzettséggel rendelkezett. Ez alapján az állások betölthetőek lettek.

Természetesen az extrém feltételek miatt a kreatívok különösen alapos munkát végeztek. Három kampányváltozatban összesen 39 hirdetési változatot teszteltünk. Ez alapján választódtak ki a leghatékonyabbak.

A kampány utólagos elemzése során az derült ki, hogy főként azok a jelöltek váltak be, akik korábbról már ismerték a munkaadót. Ezért kampányainkat rendszerszinten módosítottuk: innentől már a kampányban bemutatjuk és népszerűsítjük a  munkahelyeket.

 

 

 

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Megosztás:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn