Többször hallottam már családi vállalkozások vezetőitől, hogy olvassák a hírleveleinket, érdeklődnének a szolgáltatásunk iránt, de visszatartja őket a kétely: 
“Nem vagyunk mi ehhez túl kicsik? Való ez nekünk?”

A referenciáinknál azért részesítettük előnyben az ismertebb közép- és nagyvállalatok megjelenítését, hogy a honlapunkra látogató érdeklődők bizalommal forduljanak hozzánk. Ennek ellenére olykor magyarázkodnom kell, mert a kisvállalkozói réteget elijesztik a nagy nevek. Drágának feltételezik szolgáltatásunkat és nem, vagy csak hosszas vívódás után lépik meg az ingyenes online konzultációra való bejelentkezést.
Aki ezen túljut, annak már nyert ügye van. Megismer és többnyire meg is kedvel bennünket, beleszeret az általunk biztosított gördülékeny folyamatokba és gyakran a legnagyobb ajánlónkká válik a külvilág felé.

Itt most azokhoz a kétkedőkhöz szeretnék szólni, akik bár érzik, hogy a régi jól bevált toborzási módszerek már nem hatékonyak, mégsem mernek új vizekre evezni. 
Ha ugyanazt csináljuk amit eddig, van értelme jobb eredményeket remélni? 

Ha hónapok óta betöltetlen egy pozíció, akkor az rosszul van meghirdetve vagy szűk keresztmetszetek vannak a jelentkezési folyamatban. Ilyenkor feszült a HR-es, a cégvezető pedig pláne ideges, hiszen a kieső munkaerő miatt kénytelen lemondani a profitja egy részéről. Mindenkinek az lenne az érdeke, ha mielőbb teljes létszámon és maximális kapacitáskihasználtságon zajlana a termelés vagy szolgáltatás. 
Hogy egy innovatív, mindenki életét megkönnyítő toborzási rendszer használata nem annyi, mint feladni egy hirdetést egy állásportálon, ez tény. De, ha megoldja a problémát megéri, sőt kizárólag ilyenért érdemes csak fizetni.
Egy építőipari vállalkozó mondta nagyon bölcsen, hogy neki az onlinetoborzas.hu szolgáltatása egy befektetés. Nagyszámú jelentkezői bázist kap toborzásainkból, akik közül igyekszik a legtehetségesebb, tanulásra hajlandó, megbízható fiatalembereket kiválasztani. Nem mindegy kik kezelik a drága gépeket, szakszerűen használják vagy épp elrontják. Nem mindegy milyen brigáddal áll neki egy ház felépítésének, hiszen, ha menet közben felmondanak, Ő fizetheti a kötbért, ha nem végez időben a felvállalt projekttel. Ahhoz, hogy körültekintően tudjon választani mikor új embert vesz fel, nagy merítés kell.

Két lehetőséget fogok kínálni, amikor beszélünk:
  1. Nézzük végig közösen,  hol vannak az Önök cégében azok az elakadások, amik miatt nehezen találnak új munkaerőt. Amint feltárjuk a szűk keresztmetszeteket, megoldási javaslatokat teszek azok megszüntetésére, és garantálom, hogy ha beépíti őket a toborzási folyamatába néhány napon belül látványos változásoknak lesz szemtanúja. 
  2. Mindent megcsinálunk Ön helyett. Önnek csak a jelentkezők között kell válogatnia. 
Előfordul, hogy az első megoldást választó cégek menet közben rájönnek arra, hogy sok odafigyelést igényel a megfelelő álláshirdetések gyártása, a kommentek moderálása, a hirdetési költségek optimalizálása, a beérkező jelentkezők státuszokba rendezése és kérik, hogy vegyük át a feladatot. 
Ez könnyen megoldható. A toborzási átvilágításra kifizetett díjat ilyenkor átforgatjuk a kampánykivitelezésbe, így annyival kevesebbet kell fizetni, ha mégis a 2. megoldás mellett döntenek. 
Ha valaki pedig úgy határoz, hogy marad a régi megoldásai mellett, beéri a néhány, többnyire kompromisszumot igénylő jelentkezővel, az sem probléma, akkor is mindenképp értékes 30 percet töltünk együtt, és a jövőben már tudni fogja, hogy ha nagy szükség van toborzási segítségre, minket mindig megtalál.
Kockázat tehát nincs, jelentkezzen bátran!
Várom, hogy mielőbb beszéljünk!

Olvassa el néhány cikkünket:

SZAKÁPOLÓ ÉS GONDOZÓ TOBORZÁS 2024

Fantasztikus ápoló toborzáson vagyunk túl a Hetey Sándor Református Szeretetotthon megbízásából.30 napos toborzási kampányunkkal 200 jelentkezőt szállítottunk, akik közül többen ma már a bentlakásos otthon lakóinak életét segítik.Az intézményvezető Úr –...

„Hirdetésedet elutasítottuk!”

Ha facebook hirdetésekkel keres új munkatársakat, akkor az elmúlt napokban találkozhatott a címben szereplő figyelmeztetéssel.A facebook hirdetéskezelő rendszerében hónapokkal ezelőtt új szabályokat vezettek be, most ezeknek a betartását ellenőrzik...

ÜLJÖN MELLÉM A DIGITÁLIS HORGÁSZSZÉKRE!

A toborzás olyan mint a horgászat Fiatal koromban sokat horgásztam nagybátyámmal és rengeteget tanultam tőle.A covid alatt ismét elkezdtem pecázni, gondoltam átadom a “tudást” a fiamnak.Ekkor jöttem rá, hogy...

A MESTERSÉGES INTELLIGENCIA HASZNÁLATA A TOBORZÁSBAN

Egyre többen használják a közösségi média felületeket álláshirdetések feladására. Ha gyors eredményt akarunk kékgalléros pozíciók esetében, akkor lokális kampányoknál elsősorban a Facebook és az Instagram (országos kampány esetén esetleg...

Az ilyen visszajelzések éltetnek! 🙂

Ismét egy pozitív visszajelzés várt az e-mailjeim között. Az ilyen Ügyfélvéleményekért érdemes dolgozni: „Sziasztok, Zseniálisak vagytok. 1 éjszaka alatt 74 jelentkező – felülmúlta a várakozásaimat! Elkezdjük feldolgozni az adatokat…...